Veelgestelde vragen

Hoe vernieuw ik het lidmaatschap van mijn zoon of dochter?

Hernieuwen kan door in te loggen op de webshop of een account aan te maken.
Open de rubriek ‘Lidgeld’ en kies vervolgens type lidgeld waarvoor uw zoon of dochter in aanmerking komt. Vul de gegevens in van het lid waarvoor je het lidmaatschap wenst te hernieuwen en duid aan bij welke groep(en) je kind zal turnen in het nieuwe turnjaar. Voeg deze toe aan het winkelmandje en reken af.

Mijn dochter/zoon is nieuw en wil aansluiten bij Arduas. Wat moet ik doen?

We zijn heel blij te horen dat je dochter/zoon interesse heeft om te starten in onze club.
Nieuwe leden mogen drie lessen gratis proberen alvorens in te schrijven.
Kom gewoon langs tijdens het uur van jouw leeftijd (zie onder trainingsuren).
Zo kan je ontdekken of turnen iets voor jou is. De train(st)ers van jouw groep leggen je alles graag uit.
Pas nadien (na 3 proeflessen), kan je deze webshop gebruiken voor het aankopen van het lidmaatschap.

Kan ik meerdere kinderen tegelijk (her)inschrijven?

Ja, dat kan.
Voeg deze één voor één toe aan je winkelwagen en reken vervolgens alles gezamenlijk af.

Heb ik een account nodig en moet ik inloggen?

Ja, om deze webshop te gebruiken vragen wij om een account aan te maken. Voordelen hiervan zijn: overzicht lidmaatschap, overzicht bestellingen, opvragen van attesten voor je mutualiteit (na succesvolle betaling), ...

Wanneer ontvang ik mijn attest voor de mutualiteit?

Na een succesvolle betaling kan je het attest voor je mutualiteit downloaden via ‘jouw online account‘. Klik hiervoor op het gebruikersicoon rechts bovenaan in de hoofding van de website en ga vervolgens naar de rubriek ‘Lidmaatschap’. Je krijgt een overzicht met naam, voornaam, omschrijving en een download knop voor het downloaden van het attest in PDF-formaat. Het PDF-document bevat alle noodzakelijke informatie van de bijhorende betaling etc. Je dient enkel nog een klever aan te brengen en onderaan te handtekenen.

Hoe kan ik betalen?

We aanvaarden betalingen via de Bancontact kaart of Bancontact Payconiq.
De betalingen lopen via het betaalplatform Mollie.

De betaling is mislukt. Wat kan ik doen?

Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er éénmalige storing.
Als ook die poging niet lukt, is er wellicht een ander probleem. Neem gerust contact met ons op (betalingen@arduas.be) zodat we kunnen achterhalen waarom het misgaat. Wij zorgen graag voor een oplossing zodat jij toch je (her)inschrijving/bestelling kan afronden.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Meteen nadat je een (her)inschrijving/bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Wanneer je deze niet direct ontvangt, controleer dan je map ‘Ongewenste e-mail’.
Je kan het overzicht van je bestellingen ook terugvinden in jouw online account bij ‘Mijn Bestellingen’. Heb je na het checken van bovenstaande tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je (her)inschrijving/bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of alles goed verwerkt werd.

Kan ik mijn bestelling plaatsen en deze achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en de betaling achteraf te volbrengen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf verrekend te worden via de Bancontact kaart of Bancontact Payconiq.

Heb je nog andere vragen?

Heb je nog vragen, opmerkingen,… aarzel niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder.

Algemeen aanspreekpunt:
Verbeek Leo
Spoorwegstraat 63, 2220 Heist-op-den-Berg
verbeek.leo@skynet.be
+32 496 81 07 12

© 2022 - Arduas - Turnkring Heist-op-den-Berg